Clothing

מה ללבוש לחגיגת חג העבודה שלך

Posted On
Posted By fplbl

זמן חגיגת החג במשרד שוב! אההה התקופה הנפלאה של השנה כשאתה מתענג על שיחות לא נוחות עם עמיתים לעבודה שאתה בקושי מבין על כוס מבעבע! כדי לסייע בהכנה הנפשית שלך כמו גם בהכנה נפשית, אני נלהב לחשוף את המדריך השנה לבגדי חגיגת החג (בתחתית הפוסט הזה) וכן להציע לך דחייה של נושאי השיחה הטובים ביותר שלי למילוי לא נוח משתיקות כשנדרש לשוחח עם הבחור בחשבונאות שזה מרוצה להפליא מאוסף דמות האקשן המוזר שהוא שומר בשולחן העבודה שלו. לעבור על הדברים הבאים:

מזג האוויר

כל דמויות הפעולה המוזרות בשולחנו

כמה זה קריר בחוץ

כמה זה קר בפנים

בין אם הוא מצפה לקבל דמויות פעולה מוזרות הרבה יותר לחנוכה או לחג המולד

מצב מזג האוויר הזה …

אם תגיע לסוף הרישום הזה כמו גם חברי העבודה שלך עדיין לא הצילו אותך, פשוט שחק מת.

כמה שבועות אחורה עשירים כמו גם הלכתי לאירוע עניבה שחור עם עמיתים לשירות, כמו גם הנאה מהשימוש במספר הג’יל הסטיוארט המדהים הזה (שהוא מטורף למכירה כאן עכשיו). היה לי ממש מזל מספיק כדי לגלות את פנינה זו בשכירת המסלול, שהוא משאב מדהים אם אתה לא מחפש להשקיע בשמלה יקרה. מבחינתי זו הייתה השמלה הטובה ביותר לאירוע: רשמי וחגיגי, אולם לא חשפה באי נוחות בסביבה מומחית.

שמלה: ג’יל ג’יל סטיוארט c/o חכירה את המסלול | מעיל: Adrienne Landau c/o חכירה את המסלול | נעליים: סטיוארט ויצמן (דומה כאן) תיק: פרנצ’י c/o חכירה את המסלול | עגילים: ז’ול סמית ‘C/O חכירה את המסלול | שפתיים: NARS (BANSAR)

בין אם אתם פונים להתכנסות רגועה בארוחת הצהריים עם חברי עבודה, התכנסות רשמית בשירות בבניין המשרדים שלכם, חגיגת שתייה מעורבת ומעורערת במקום אזורי, או אירוע עניבה שחורה, אני מקווה שהמדריך שלהלן יסייע לעורר לעורר כמה רעיונות! כפי שאתה יכול לראות, זה מסודר בארבע קטגוריות כלליות: מסיבת משרדים רגועה, מסיבת משרדים רשמית של שירות, מסיבת שתייה מעורבת מומחים, כמו גם אירוע עניבה שחורה. קחו בחשבון שהרבה מהקטעים בכל סיווג עשויים לעבור מעבר, תלוי בדיוק איך אתם לובשים אותם.

כמו תמיד, היזהר בלהכות באיזון האידיאלי בין שמחה כמו גם ראויה באירועי עבודה מסוג זה. חצאית עיפרון נצנצים בהחלט תהיה מוזרה לחגיגה במשרד שלך בה הרבה נמצאים בבגדי שירות חג (כמו ההרכבים בפרסום זה או בפוסט זה), אולם אם מדובר בחגיגת משקה מעורבת רשמית במקום יוקרתי, הפייטים עשוי להוסיף בדיוק את המגע החגיגי הנכון לצללית חצאית העיפרון המומחית אחרת.

בעיקרון כל מה להלן מוצע למכירה במהלך כל מכירות בלאק פריידי היום, אז הקפידו לחטוף את המועדפים שלכם היום. אם פספסת את רשימת הקצרים שלי מכל העסקות הטובות ביותר של יום שישי השחור, בדוק אותן כאן! וברוח המכירות הגדולות המטורפות, הקפידו לעיין בתזכיר החג לשנת 2015 בסוף השבוע לפני שכל מה שיחזיר לעלות מלאה בשבוע הבא לקראת ההובלה לחג המולד!

Related Post

leave a Comment