Clothing

אופנה פרצופים 2016! מי לדעתך לבש את זה טוב יותר?

Posted On
Posted By fplbl

אוי לא! אל תזרוק אלינו את השאלה הזו כי אנחנו לא כובשים את מושב השופט כאן. היינו פשוט מביאים לך את הדיוות האלה לובשות דומות ולעתים אותן תלבושות. אתה צריך להתקשר למי שלבש את זה ג’רזי ויסל קובה טוב יותר בזמן שנענג להיות הצופה השקט בפעם אחת !!!
[SC: בינוני]

עליה בהט v/s Huma Qureshi
עליה בהט נמצאה בחצאית Midi הזהב המתכתית הזו בפסטיבל האזרח העולמי. היא זיווגה את זה עם החלק העליון בשחור ומעגלת את המראה עם ז’קט CAMO. מגמה זו התחבקה גם על ידי הומה שנראתה לאחרונה באותה חצאית זהב שהיא בחרה להצטרף עם מגשר שחור שנמצא עם כוכבים לבנים בהירים בכל רחבי העולם. שתי השחקניות הלכו למראה גלי והניחו את שיערן. את מי היית בוחר?
[קרא גם: מי היה הכי לבוש בפרסי הסרטים]

עליה בהט V/S Deepika Padukone
עליה בהט עושה רשומה רצופה ברשימה שלנו, מרהיבה, בבסיס לפני החתונה של אמבני. הכוכב ‘זינדאגי היקר’ עבד את סארי מאניש מלוטרה כמו מקצוען. אבל המראה שלה בסארי הלבן עם קישוטים של נצנצים מוזהבים, שסיכתה עם לחמניה אחורית מלוטשת התנגשה במראה זהה של דיפיקה פדוקונה שהגיעה אפילו ליצירה חתוכה בלייזר על ידי רוהיט בל. אפילו הסארי הלבן של Deepee הציג רכישה מוזהבת משעממת והיא בחרה באותה נראה כי המראה הדומה לריבוי. עכשיו, מי הבחירה שלך כאן?
[קרא גם: אנו ג’רזי בורוסיה דורטמונד קסומים על ידי דיפיקה פדוקונה! ]

Kareena Kapoor v/s Bella Hadid
בין אם זה ההרכב האדום של פרייאנקה צ’ופרה ברגע השטיח האדום השערורייתי של אמי או בלה חדיד בקאן, 2016 ראתה כמה רגעי אופנה אדומים ענקיים. אבל השנה הייתה עדה לכמה פרצופי אופנה מסורבלים באדום. אם כבר מדברים על בלה חדיד, עצם הדגם נמצא במייסון ולנטינו הוט קוטור FW 16-17. בשמלת הסקרלט הוצגה מחשוף צולל וכף שולט.

ככל הנראה, היפה אז אמא לעתיד קארנה קאפור חאן נצפתה במספר גאורי אדום וניניקה דומה בטקס פרסי Lux Golden Rose. למרות שהיא הלכה על מחשוף שמרני הרבה יותר, זה ג’רזי ניוקאסל יונייטד הכף שאנחנו מדברים עליו.

Priyanka Chopra V/S Deepika Padukone
שני הנציגים בהוליווד בהוליווד נלחמים בזה בזירת האופנה. Peecee חזר לביתו לשבריר שנייה כדי להשתתף בתערוכת פרסים פופולרית והפך את המיטב מזמנה המוגבלת. לבושה בצורה מפוארת במקטורן שמנת וזהב שהייתה בבעלותה השטיח האדום והבטיחה את כל תשומת הלב של כל חרוץ תריס. אבל היצירה המעוטרת בכבדות של אנמיקה חנה אכן צלצלה בפעמון ולא עבר זמן רב עד שהבנו שהתלבושת דומה הוקמה על ידי לא אחר מאשר כוכב ה- XXX דיפיקה פדוקונה מוקדם יותר השנה, בינואר אנו מנחשים.

קתרינה קייף V/S ג’ניפר לורנס
בגדי גוף הם כל מה שאכפת לנו ממנו עכשיו, במיוחד כאשר הם זהים ונמצאים בשניים מהגופים החמים ביותר בענפים שלהם. הסמלים עליהם אנו מדברים כאן הם קתרינה קייף וג’יי לוס.
בזמן ששחקנית בוליווד בת ה -33 לקחה לפייסבוק כדי להתהדר במראה החצוף שלה בבגד גוף רשת עם רוכסן אחד של Helluva בחזית, אותה יצירה הייתה מעוטרת בכוכבת משחקי הרעב בסרטים הקרובים שלה. לעזאזל! האם הנערים הצעירים הרעים האלה ברי מזל או מה?
מקור תמונות: Instagram.com

Related Post

leave a Comment