Clothing

כיצד לבחור את העיצוב הטוב ביותר לתאריך ולנטיין

Posted On
Posted By fplbl

בשנתיים האחרונות, אנו וחברינו חוגגים את חג האהבה בדרכים שונות, אנו צריכים להשלים עם ארוחות ההופעה ולהתכרבל בבית, ליהנות מנטפליקס כמיטב שלנו תכנן לליל התאריך שלמעשה בטח חגגנו על ידי ארוחת ערב במסעדה או נהנים מהנוף הלילה עם בן זוגנו.

תמונה מאת @juliesfi
אבל עבור ולנטיין 2022, אני מקווה שזה רעיון טוב להזמין זמן, שלא לדבר על להתחיל לעשות סיעור מוחות אילו תלבושות של חג האהבה תרצה ללבוש לאירוע או לתאריך ולנטיין חם, להחיות את החתונה שלך לאחר שילדת תינוק או תינוק או תינוק חוגג את החתונה שלך. או סתם החיים של סינגל חי עם הטובים ביותר שלך, אתה צריך להרגיש בנוח בכל מה שאתה לובש.

תמונה מאת @ines.heli
לכולנו יתכן שיש לנו תלבושות משלימות עבור מדי יום, כמו: ברלטים אלגנטיים, תחתונים חלקים, חזיות ספורט. אבל באותו הרגע שאתה רוצה תמיכה נוספת או שהכל נמשך בצורה חלקה, העיצוב הטוב ביותר לנשים יכול לעשות את כל ההבדל. קל להרגיש מוגבל על ידי מה שאתה חושב שאתה יכול ללבוש כי אתה מאמין שאין לך משהו בדיוק בסדר.

עם זאת, לפני שתתעלם את הרעיון לשלב את גופך במשהו שגורם לך להרגיש חושני, בואו נדבר על איזה תאריך ולנטיין טרנדי נראה עם התחתון האידיאלי שתומך בך וגורם לך להרגיש הרבה יותר טוב.

והפעם כל יצירות העיצוב הובאו לך ג’רזי סלטה ויגו ל- Shapellx.com, הסוחר המומחה המקוון הגדול ביותר לעיצוב ובגוד גוף עם איכות גבוהה ועיצוב הטוב ביותר. מלבד זאת, המותג משתמש גם בקניות עבור Shapewear, יש להם גם מוצרי אוסף גדולים למאמני המותניים ולמעלות הגוף הטובות ביותר ג’רזי ברייטון אנד הוב אלביון לגודל פלוס.

ראה גם

אופנה לגברים, ג’רזי ליל חנות וסגנון
מהו שעון צלילה? איך זה עובד?

GowerConceal ™ שעון חול תחתון
אנו ניתן לך גם כמה המועדפים עלינו מהמותג הזה כדי להראות לך איך אתה יכול ליצור את הגוף והסגנון שאתה רוצה עם הגוף שיש לך. אמנם אתה אולי לא חושב על שמלה מוחלטת יותר בתאריך של ולנטיין, אבל אתה בהחלט חושב על זה יותר קשה כשזה חלק מתלבושת חתימה.

עם פריצות סטיילינג של מעצבים, אתה יכול לעשות את מה שחשבת עליו ככיסוי רק כחלק מתלבושת שאתה יכול ללבוש בכל מקום, ובנוסף לקבל במהירות ביטחון מהתמיכה הנוספת עם אותם מעצבים לפני ואחרי. באפשרותך להציג מידע על קניות על ידי לחיצה על התמונה למטה.

Airslim® גוף מלא לבקרת בטן
Coresculpt ™ מתכווננת
מעצב גוף גוף רוכסן Coresculpt ™
חגורת תמיכה במותניים תחתונות Neosweat® בטן

Related Post

leave a Comment