Clothing

פליאו-דורו.

Posted On
Posted By fplbl

זה לא זה, כמו, את הגירסה prehistoric cave ציור של duro olowu השמלה? שימו לב ללוח הצניעות ב- VEE – זה מה באמת מסמן אותו כשייך ליותר פעם.

אני באמת אוהב את ההשפעה של הגרסה המפוספסת, אם כי, כמובן, זה כל כך הרבה יותר קל לעשות את הפסים על התאמה מפוספסת, כמו גם נראה נהדר כאשר אתה מצייר אותם. (לכן אני מבלה הרבה זמן, בדרך כלל כאשר אני עומד מאחורי ההגה של רכב נעים, מנסה להבין בראש שלי בדיוק בדיוק איך הרבה מדשאות סרט / צמה / לקצץ וכו ‘הייתי צריך אם רציתי, למשל, לעשות שמלה בסיסית של Broadcloth קל, כמו גם אז לעשות את הפסים לאחר מכן. אני תמיד מקבל ככל מנסה לזכור את המשוואה עבור פני השטח של קונוס, כמו גם אז אני מקבל למקום שבו אני הולך, או מישהו במושב האחורי דורש שאני מספרת לו סיפור, סיפור “לא על שמלות!” – אם כי, להיות הוגן, ניסיתי רק פעם אחת.)

בכל מקרה, אני רואה את זה עבור הקיץ בשחור פשתן קל עם או בית קפה או לבנים או לבנים כמו להקות, תלוי בטון העור שלך, כמובן. או, לאלו מכם עם מכונות תפירה אלגנטיות אלה רקמה, בלבן עם נושאים פרחוניים רב צבעוניים על הלהקות. זה יהיה גם להסתכל פנטסטי במדרונות משובצת, עם להקות של לבן לעורר או בדיוק אותו משובצת זוויות.

אם כל סוג של הבחירות האלה קסם לך, דפוס זה (B34) הוא 22 $ בכל כך דפוסי וינטאג ‘. בינתיים, אני ממשיך את החיפוש.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו טוען …

קָשׁוּר

שמלת Seersucker, כפי שנקבע 24, 2008 עם 42 תגובות
עקצוץ ה – 13, 2006
חומר יפני קניות: עגבניות 4, 2008

Related Post

leave a Comment