Clothing

אקראי הוא עדיין סוג של קנה

Posted On
Posted By fplbl

ניסיתי ניסוי בשבוע שעבר, כמו גם זה נראה ככה:

יש הרבה (ואני מציין הרבה, כפי שאני מגלה ליזה שלי כפי שאני מתכונן צעד הבית) של דברים בארון שלי כי אני לא ללבוש – אבל מאז זה לא אוהב את זה, אבל זה לא עושה את זה “לא בוחרים במשהו אחר בארון שלי. אז בשבוע שעבר התבטקתי כמה מהדברים המועדפים שאני לא לובשת הרבה, כמו גם האמין “אוי, למה אני לא רק ללבוש את כל הדברים האלה בבת אחת?” אז זה מה שעשיתי. זה לא כאילו הם לא הולכים יחד, זה פשוט לא רמה של התאמת צבע אובססיבי כי אני בדרך כלל שואפים. (או אולי הם לא הולכים גם אני רק מרמה את עצמי, אבל לא אנשים בחביבות באו כמוני ברחוב כדי להתמודד איתי בסבל שלי, אז אני מרגיש בסדר גמור.)

אז זה היה: סוודר הקצה של טווס, צעיף כתום, כי אני מאמין היה מתנה, אם כי אני לא בטוח מי מ (קייט, היה ממך, אולי?), בשמלת גינגהם שחורה ואפור. “לא ללבוש עד כדי כך שמתאים בדיוק לקרדיגן אדום, שחור, או אפור אפור), כמו גם פיורנטיני, כמו גם מגפיים אבזם בייקר, שראיתי על חפש Pinterest, כמו גם באובססיבי, מאז הם באמת יקרות יקרות כאשר חדש. (אני לא מאמין להם כמו “נעליים משומשות”, אני מאמין על זה כמו “מיקור חוץ תקופה שבירה”.) אני גם יש להם בחום, כי הם מדהים זה. הם שמציאים את מונה Badass של כל סוג של יום של 37-42%.

אני מצפה שיהיו כמה בגדים אקראיים הרבה יותר מאשר נורמלי בשבועות הקרובים, כפי שאני אהיה גם אריזה דברים כמו גם לחשוף דברים בארון שלי. אני באמת לא אכפת לאריזה, כמו גם אני באמת אוהב לפרוק – זה דברים schlepping ממקום למקום זה לא כל כך כיף. עם זאת מצפה לפרסם על אזור התפירה החדש שלי – זה קצת גדול יותר מאשר באזור הנוכחי שלי (אם לא מבורך עם שקעי חשמל, אנחה), כמו גם יש לי תוכניות ארגוניות ענק עבור זה.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו טוען …

קָשׁוּר

חדש DressJuly 6, 2012in “Erin_Sewing”
כפי שהובטח: שועל dressseptember 20, 2012in “Erin_Sewing”
החמצתי בלוגים נגד סקסיזם! 9 במרץ 2007

Related Post

leave a Comment