תודה, ויליאם גיבסון

Posted On
Posted By fplbl

אני די בטוח שיש מצב נפשי הודה שבו הסובל מאמין שהוא או היא באמת דמות בדיונית, חיים בתוך רומן, כמו גם כפוף לגחמות של המחבר. אני לא יכול לגלות את שמו של אותו, למרות תוך מבט – ללא כול מאמץ מחקר מחקר הוא אי פעם באמת לשווא – עושה אני מדליק את האשליה (באמת מפריעה) Cotard. (ולהאמין על הפוך, אנשים שמאמינים שהם אמיתיים אולם להתברר דמויות בדיוניות, הזכיר לי את אחד הסיפורים SF המועדפת שלי, “אתה עוד.”)

אבל בכל מקרה. אחרון יום שלישי אחר הצהריים הגעתי להכרה כי אני לא (למעשה) אדם ממשי, זאת דמות ברומאן ויליאם גיבסון.

שהגעתי להבנה הזו תוך כדי קריאת היסטורית אפס. ישבתי במטוס, en נתיב סמינר “נתונים גדולים”, שיש שודרג לפתע מהשורה הראשונה מאוד (!!), קריאת הספר על (הפטישיזציה האפלה – מאוד גיבסון) iPad שלי (!). הייתי שהורדתי אותו בכניסה ברגע האחרון, כאשר גיליתי זמין היה שום wifi על הטיסה. הייתי משתמש חצאית חדשה. זה היה הסוואה דיגיטלית כחולה, כמו גם עשיתי את זה בעצמי. (גיבסון מספיק בשבילך עדיין?)

זו הייתה החצאית החדשה הטתה לי המצב המציאותי שלי. הסוואה כמו גם ערבוב של הכוחות המזוינים, כמו גם אופנת רחוב היא – אני לא יודע, לא באמת נושא, אך אולי נושא – בהיסטוריה אפס כמו גם שם הייתי, שקוע עמוק בספר, כאשר זעתי במושב שלי, הציץ בו, כמו גם הבנתי שאני לא היה אדם אמיתי, אולם רק דמות Gibsonesque.

אני מתכוון – באמת. להסתכל הראיות. הדמויות של גיבסון הם-אופנה פוסט: הם מוגדרים על ידי היותו-אופנה פוסט. לפעמים המגרשים מונעים על ידי תהליך של מציאת מה זה אומר להיות אופנה פוסט, כמו גם מותגי-פוסט (אך מעולם פוסט בסגנון). הם בטירוף בררן (טוב, בטירוף בררן לעומת אנשים שאינם תווי גיבסון) על מה שהם לובשים. יש להם מדים מרצון; הם אוהבים לוגואים. (אני עושה בגדים משלי, בין השאר, מאז לא אהבתי לוגו.) הם צרכו עם מותגים איקוניים ספציפיים. הם סקאוט עבור מוצרים רב-הופסק ב- eBay.

יש התווים של גיבסון עבודות מגוחכות. (יש לי גם עבודה מגוחכת.)

הדמויות של גיבסון, אם לא ילידים דיגיטליים, הם בדרך כלל עולים דיגיטליים, חיים במעין קיום דמדומים שבין באינטרנט כמו גם את. (איך אנחנו נמצאים באינטראקציה עכשיו?) האם אתה בטוח שאני אמיתי? סרטון שבו אני עלול להיות מזויף, פוסטים אלה מיוצר על ידי כמה עייף AI, כל סוג של עקבות מוכנס stochastically עמוק בתוך אותן שכבות של אינטרנט אשר הופכים במהירות לתוך הכבול דיגיטלי …

היית מאמין כי הייתי מוטרד זה, אולם אני באמת בסדר עם זה (כדמות גיבסון תהיה, לאחר FreakOut הראשוני). אני מתכוון, זה יכול להיות יותר גרוע: אני עשוי להיות דמות ברומן של חום דן, תקין, או בחלק ספר עם “שופהוליק” בכותרת? כמו גם הספרים של גיבסון לעשות בעיקר יש סופים טובים או מאושרים-איש, אחרי הכל.

(למרבה התמיהה, אובססיות הלבוש שלי החלה בשנת 1983-4, בערך בזמן נוירומנסר פורסם. זה היה הרגע שבו גיליתי לתפור וכן גם כשאני בסופו של דבר להיות מקובע על מוקסינים אגורה, על בס Weejuns המסורתית הראשונה.)

אני עדיין לא הושלמתי אפס בהיסטוריה עדיין, אולם אני מאוד קרוב לסוף, כמו גם אין זמן באמת בשבילי לעשות הופעה לפני התרת הסבך. אולי בספר הבא … אני מסתכל קדימה באמת סיפוק Bigend. אני מקווה שהוא עדיין מנצל את זה חליפה כחולה.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו טוען …

קָשׁוּר

פתח Duro Roundup (עם מיילל לא בונוס!) 26 בספטמבר, 2006
לא, לוק. אני Duro שלך … 25 בפברואר, 2007
צוארון! 29 בספטמבר, 2008

leave a Comment